Pregledni rad
https://doi.org/10.32903/zs.64.1.2
Korištenje vještine coachinga za bolje poučavanje i obrazovne rezultate
Marjana Penca Palčič
; OŠ Šentjernej, Slovenija
Sažetak
Svrha članka je pokazati kako poznavanje vještine coachinga može brže i učinkovitije doprinijeti željenim ishodima u obrazovnoj praksi. Ako tim učitelja posjeduje vještine coachinga onda oni mogu jedni drugima pružiti podršku u osobnom i profesionalnom razvoju (kolegijalni coaching). Ne moraju biti profesionalni coacheri, ali je ključno da učitelji koji djeluju kao coacheri koriste specifična pitanja. Oni trebaju potaknuti sugovornika na razmišljanje i pronalaženje vlastitih rješenja te put do cilja. U tu svrhu moraju biti otvoreni i bez sugestija. Na taj način sugovornici dolaze do rješenja koja bi inače smatrali teškim ili nemogućim. Razgovor vođen pitanjima učitelja također može pomoći učenicima u poteškoćama s kojima se susreću. Važno je da sugovornik pokaže volju da riješi problem, tj. izazov. Studija slučaja pokazuje kako koristiti vještine coachinga i to posebno pitanja coachinga u obrazovnoj praksi.
Ključne riječi
coaching; kolegijalni coaching; pitanja mentora; učitelj kao motivator
Hrčak ID:
219658
URI
Datum izdavanja:
10.7.2018.
Posjeta: 2.330 *