Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/zefzg.2019.1.1
Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća
Nikolina Dečman
orcid.org/0000-0001-5167-4070
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Andreja Švigir
; Altius savjetovanje d.o.o.
Ana Rep
orcid.org/0000-0003-0769-6656
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Potreba za društveno odgovornim poslovanjem i transparentnim izvještavanjem učinila je nefinancijske informacije ravnopravnima financijskim informacijama. Informiranost menadžera pri donošenju poslovnih odluka jedan je od ključnih čimbenika koji utječu na kvalitetu poslovnoga odlučivanja. U cilju saznanja kako karakteristike poduzeća i menadžera utječu na transparentnost izvještavanja te shvaćanje važnosti nefinancijskoga izvještavanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku poduzeća registriranih u Republici Hrvatskoj. Na temelju rezultata provedenih statističkih testova zaključeno je da srednja i velika poduzeća pridaju veći ponder važnosti nefinancijskih informacija u odnosu na mikro i mala poduzeća. Pored toga, menadžeri na višim hijerarhijskim razinama nefinancijske informacije i transparentno izvještavanje također smatraju statistički značajno važnijima u usporedbi s menadžerima na nižoj hijerarhijskoj razini.
Ključne riječi
nefinancijske informacije; poslovno odlučivanje; transparentno izvještavanje; društvena odgovornost poduzeća
Hrčak ID:
221179
URI
Datum izdavanja:
18.6.2019.
Posjeta: 2.162 *