Stručni rad
Neurolingvističko programiranje (NLP) u poučavanju engleskoga jezika
Marijana Drinovac Topalović
orcid.org/0000-0002-2839-6735
; Veleučilište Marko Marulić u Kninu, Knin, Hrvatska
Tanja Vujasinović
; Veleučilište Marko Marulić u Kninu, Knin, Hrvatska
Sažetak
Neurolingvističko programiranje (NLP) nije službena metoda poučavanja ili učenja jezika, nego filozofski pristup komunikaciji koji uključuje niz tehnika samokontrole i samoohrabrenja. Jezik se promatra kao način opažanja svijeta koji nas okružuje i na koji utječemo putem verbalne i neverbalne komunikacije. Naime, NLP nas uči kako promjene u našem odnosu prema svijetu mogu utjecati i na ponašanje drugih ljudi. Stoga stručnjaci NLP-a vjeruju da bi to moglo postati djelotvorna metoda učenja jezika.
Ovaj članak bavi se ključnim idejama i sastavnicama NLP-a te ukazuje na pozitivne učinke njegove uporabe u ELT učionici.
Ključne riječi
neurolingvističko programiranje (NLP); učenje jezika; učenje jezika; verbalna i neverbalna komunikacija
Hrčak ID:
221367
URI
Datum izdavanja:
14.6.2019.
Posjeta: 1.839 *