Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Neurolingvističko programiranje (NLP) u poučavanju engleskoga jezika

Marijana Drinovac Topalović orcid id orcid.org/0000-0002-2839-6735 ; Veleučilište Marko Marulić u Kninu, Knin, Hrvatska
Tanja Vujasinović ; Veleučilište Marko Marulić u Kninu, Knin, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 501 Kb

str. 33-37

preuzimanja: 484

citiraj


Sažetak

Neurolingvističko programiranje (NLP) nije službena metoda poučavanja ili učenja jezika, nego filozofski pristup komunikaciji koji uključuje niz tehnika samokontrole i samoohrabrenja. Jezik se promatra kao način opažanja svijeta koji nas okružuje i na koji utječemo putem verbalne i neverbalne komunikacije. Naime, NLP nas uči kako promjene u našem odnosu prema svijetu mogu utjecati i na ponašanje drugih ljudi. Stoga stručnjaci NLP-a vjeruju da bi to moglo postati djelotvorna metoda učenja jezika.
Ovaj članak bavi se ključnim idejama i sastavnicama NLP-a te ukazuje na pozitivne učinke njegove uporabe u ELT učionici.

Ključne riječi

neurolingvističko programiranje (NLP); učenje jezika; učenje jezika; verbalna i neverbalna komunikacija

Hrčak ID:

221367

URI

https://hrcak.srce.hr/221367

Datum izdavanja:

14.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.839 *