Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Odnosi s javnošću u kulturnim institucijama na primjeru kazališta

Silvana Gali ; Visoka škola Virovitica, Virovitica, Hrvatska
Ivana Vidak orcid id orcid.org/0000-0001-6889-4512 ; Visoka škola Virovitica, Virovitica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 431 Kb

str. 39-49

preuzimanja: 1.811

citiraj


Sažetak

Predmet ovoga rada su odnosi s javnošću u kulturnim institucijama i njihova važnost. Kulturne institucije, u širem i užem smislu, žele da javnost bude upoznata s njihovim postupcima i žele da oni postanu korisnik koji se uvijek vraća. Odnosi s javnošću, kao složeni dio marketinške komunikacije, trebaju u svojim djelovanjima prije svega imati stručnost da dopru do publike ili korisnika kroz sve kanale. Važnost komunikacije ključni je čimbenik u ovoj profesiji, jer se svaka informacija o klijentu prenosi što je moguće bolje ciljanoj publici. Tehnologija u odnosima s javnošću dodatno olakšava posao jer je promocija moguća putem društvenih mreža kao i drugih internetskih sadržaja, čime je olakšano prevladavanje globalnih barijera, što je ključ uspjeha u današnjem poslovnom svijetu. Osim tvrtki, obrazovnih ustanova, poznatih osoba, kulturne institucije kao što su kazališta imaju tendenciju za pozitivnim imidžem u javnosti, a također imaju i zaposlenike u području odnosa s javnošću. Danas one promoviraju svoje institucije putem društvenih mreža i smatraju ih boljim i jeftinijim oblikom promocije. Za potrebe ovoga rada prikupljeni su i obrađeni podatci o odnosima s javnošću u kulturnim ustanovama na primjeru kazališta u Republici Hrvatskoj kao kulturne institucije u užem smislu, s ciljem utvrđivanja koliko kazališta ima zaposlenoga stručnjaka za odnose s javnošću, i kako oglašavaju i koriste društvene mreže za promociju.

Ključne riječi

društvene mreže; kazalište; kulturne institucije; odnosi s javnošću.

Hrčak ID:

221368

URI

https://hrcak.srce.hr/221368

Datum izdavanja:

14.6.2019.

Posjeta: 2.986 *