Skip to the main content

Preliminary communication

ASIMETRIČNA OBAVIJEŠTENOST I TRŽIŠNA SELEKCIJA

Đuro Benić orcid id orcid.org/0000-0002-0695-5815 ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 4.079 Kb

page 69-81

downloads: 241

cite


Abstract

Problem izbora odluke u uvjetima nepotpune obaviještenosti između ostalog javlja se na tržištima upotrebljavanih dobara, osiguranja i rada. Da bi se izbjegla oprečna selekcija, potrebno je eliminirati efekt nepoznate kvalitete. Uz ekonomske subjekte koji se pojavljuju na tržištima u cilju davanja obavještenja o kvaliteti, primjena znaka je aktivnost kojom se može istaknuti viša kvaliteta.

Keywords

asimetrična obaviještenost; oprečna selekcija; naznake kvalitete

Hrčak ID:

221971

URI

https://hrcak.srce.hr/221971

Publication date:

8.6.1993.

Visits: 773 *