Ekonomska misao i praksa, Vol. 3 No. 2, 1994.
Stručni rad
RAZMIŠLJANJA O MOTIVIRANJU POTROŠAČA NA KUPNJU
Mirko Marković
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Sažetak
U radu se iznose neka razmišljanja o potrošačkim motivima pri kupnji proizvoda. Naime, za istraživača tržišta koji se bavi istraživanjem ponašanja potrošača nije bitno samo ustanoviti koji potrošači koriste određenu vrstu proizvoda, kakve su njihove potrebe, koliko proizvod odgovara tim potrebama i sl., nego i otkriti razloge zašto potrošač radije kupuje jedan proizvod nego drugi, i zašto radije bira jednu marku proizvoda nego drugu. U radu se, dakle, traže motivi potrošačkog ponašanja.
Ključne riječi
motivacija; potreba; želja; poticaj; koncept proizvoda; potrošač; kupovina; opažanje; sposobnost; uopćavanje poticaja
Hrčak ID:
222039
URI
Datum izdavanja:
2.12.1994.
Posjeta: 1.531 *