Ekonomska misao i praksa, Vol. 8 No. 2, 1999.
Stručni rad
PRIMJENA MARKETINGA I ULOGA PODUZETNIČKOG MANAGEMENTA U FORMIRANJU PONUDE ZA TURISTIČKU POTROŠNJU
Mihajlo Ačimović
Sažetak
Ekonomsko značenje turizma realizira se u obliku turističke potrošnje. Što je veća turistička potrošnja, veći su ekonomski efekti turizma u receptivnoj turističkoj zemlji regiji. Da bi se oni što učinkovitije ostvarili potrebna je povezanost svih sudionika koji sudjeluju u formiranju turističkog proizvoda, odnosno turističke ponude. Međutim, neophodno je restrukturirati turističku ponudu i inovirati hrvatski turistički proizvod. Uspjeh turističkog gospodarstva na europskom i svjetskom turističkom tržištu bit će sve ovisniji o usklađenom djelovanju marketinga, tehnološkog razvoja sposobnog prodornog managementa.
Ključne riječi
marketing; poduzetnički management; turistička ponuda
Hrčak ID:
222579
URI
Datum izdavanja:
2.12.1999.
Posjeta: 863 *