Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31337/oz.74.4.2
Dekompozicija epistemologije i donošenja odluka u doba modernoga upravljanja
Marko Perić
; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska.
Kristijan Krkač
orcid.org/0000-0001-6956-8102
; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska.
Hrvoje Volarević
; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
U ovom radu autori opisuju bitne implikacije epistemologije u praktičnim situacijama kroz doba povijesne epistemologije prema modernim teorijama menadžmenta kao što su postmodernizam i neomodernizam kroz primjer studija slučaja (ne opisujući ih pojedinačno u detalje). Spol se spominje u epistemologiji i njezinu pristupu promjenama i strategiji koja čini rad još relevantnijim. Štoviše, znanstvena priznanja prema praktičnim stavovima u isto vrijeme kao i moralna paradigma okidač su za raspravu o primjenjivim rješenjima u korporativnom svijetu u ulozi posredovanja materijalnih i nematerijalnih dobara i usluga u dijelu rasprave. Tri glavna područja poslovnoga ciklusa izdvojena su kao tri stupa modernoga društveno–ekonomskoga ponašanja kao financijsko nasljeđe u poslovnoj i upravljačkoj transformaciji. U zadnjem dijelu rada, razlozi za suženo biranje prvi su korak uspostavljanja poslovnoga modela kao transformacijska strategija u doba modernoga menadžmenta.
Ključne riječi
epistemologija; promjena u strategiji; znanstvena priznanja; moralna paradigma; posredovanje; transformacijska strategija; moderno upravljanje
Hrčak ID:
227165
URI
Datum izdavanja:
8.11.2019.
Posjeta: 2.188 *