Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Razvijenost trgovine na malo u Republici Hrvatskoj i potrebe njezine internacionalizacije

Zdenko Segetlija ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Maja Lamza-Maronić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 780 Kb

str. 45-56

preuzimanja: 797

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju pokazatelji značenja (važnosti) trgovine na malo u narodnom gospodarstvu, pokazatelji razvijenosti kapaciteta trgovine na malo (kvantitativni i kvalitativni), te pokazatelji učinaka trgovine na malo (ukupno i u odnosu na broj stanovnika, kapacitete i razinu gospodarske razvijenosti) Republike Hrvatske, izvedena je usporedba pokazatelja za Republiku Hrvatsku i neke zemlje Europske unije, Švicarsku, SAD i Japan. Utvrđeno je zaostajanje trgovine na malo Republike Hrvatske u kvantitativnom i kvalitativnom smislu.
Analizom pozitivnih i negativnih učinaka internacionalizacije trgovine na malo i stanja u hrvatskoj maloprodaji autori su utvrdili da postoje potrebe internacionalizacije hrvatske maloprodaje.

Ključne riječi

trgovina na malo; internacionalizacija; Republika Hrvatska;

Hrčak ID:

227575

URI

https://hrcak.srce.hr/227575

Datum izdavanja:

1.6.1998.

Posjeta: 1.547 *