Prethodno priopćenje
"Susretna distribucija" kao oblik distribucije ugostiteljskih proizvoda
Drago Ružić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Zbog izrazitih osobitosti proizvodnouslužnog procesa u ugostiteljstvu što se očituju kroz tehničko-tehnološke, kadrovske i organizacijske značajke, te činjenicu da je konzumacija ugostiteljskih proizvoda i usluga u klasičnom ugostiteljstvu (izuzev ambulantne opskrbe i specifičnih “piknik” oblika priprave parcijalnih ugostiteljskih proizvoda i pružanja usluga) vezana za ugostiteljske proizvodne i poslužne prostore, potrebito je naglasiti da fizička distribucija u uobičajenom smislu te riječi u ugostiteljstvu nije moguća. Ta činjenica umanjuje opravdanost korištenja pojma kanal distribucije i upućuje na traženje primjerenog izraza kad je u pitanju ugostiteljska djelatnost. Prikladnijim od kanala distribucije smatramo stoga izraz “susretna distribucija", što se u radu detaljnije obrazlaže.
Ključne riječi
susretna distribucija; ugostiteljstvo; kanali distribucije; ugostiteljski proizvodi
Hrčak ID:
227630
URI
Datum izdavanja:
2.9.1996.
Posjeta: 1.330 *