Recenzija, Prikaz slučaja
Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.
Ivan Mandić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 63 Kb
str. 121-121
preuzimanja: 347
citiraj
APA 6th Edition
Mandić, I. (1995). Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.. Ekonomski vjesnik, VIII (1), 121-121. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/227654
MLA 8th Edition
Mandić, Ivan. "Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.." Ekonomski vjesnik, vol. VIII, br. 1, 1995, str. 121-121. https://hrcak.srce.hr/index.php/227654. Citirano 30.12.2024.
Chicago 17th Edition
Mandić, Ivan. "Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.." Ekonomski vjesnik VIII, br. 1 (1995): 121-121. https://hrcak.srce.hr/index.php/227654
Harvard
Mandić, I. (1995). 'Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.', Ekonomski vjesnik, VIII(1), str. 121-121. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/227654 (Datum pristupa: 30.12.2024.)
Vancouver
Mandić I. Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1995 [pristupljeno 30.12.2024.];VIII(1):121-121. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/227654
IEEE
I. Mandić, "Prikaz knjige: Dr. Zdenko Segetlija, dr. Maja Lamza-Maronić: Marketing trgovine, Ekonomski fakultet Osijek, 1996.", Ekonomski vjesnik, vol.VIII, br. 1, str. 121-121, 1995. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/227654. [Citirano: 30.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
227654
URI
https://hrcak.srce.hr/227654
Datum izdavanja:
2.9.1996.
Posjeta: 882
*