Izvorni znanstveni članak
Osnovne postavke društvenog marketinga
Marcel Meler
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Marketing se u svojoj univerzalnosti nametnuo na čitavom nizu područja ljudskog djelovanja pa tako i u izvangospodarskim djelatnostima. U fokusu društvenog marketinga su društvene djelatnosti, ali i djelatnosti dobrotvornih organizacija i društava, političkih stranaka i pokreta, vjerskih institucija itd., koje na bilo koji način u kraćem ili daljem vremenskom razdoblju mogu doprinijeti većim ili manjim društvenim promjenama. Društveni marketing se pri tome može shvatiti i kao viša razvojna faza marketinga, koja se doduše u biti i ne mora istovremeno graditi na visoko postavljenoj razini poslovnog marketinga, ali koja može egzistirati tek u cjelovito tržišno organiziranom gospodarstvu. Društveni marketing u određenom vidu predstavlja svojevrsno podruštvljavanje, odnosno socijalizaciju marketinga kao poslovne koncepcije, ali i određene fdozofije življenja i ponašanja, te tako zapravo predstavlja i operacionalizaciju i instrumentalizaciju nedvojbeno potrebne interakcije na potezu marketing - društvo.
Ključne riječi
marketing; društveni marketing; društvene djelatnosti
Hrčak ID:
228117
URI
Datum izdavanja:
1.10.1993.
Posjeta: 996 *