Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Controlling kao centralna funkcija strateškog managementa

Zdenko Segetlija ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Maja Lamza-Maronić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 754 Kb

str. 109-120

preuzimanja: 308

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju pojmovi "strategija", "management", "strateški management", "strateško planiranje" i sl., te s tim u svezi nalaze specifičnosti maloprodajnog poduzeća koje internacionalno ekspandira. Posebno se analizira pojam "controlling" i njegovi zadaci u trgovinskom (osobito maloprodajnom) internacionalno aktivnom trgovinskom poduzeću. Apostrofirane su osobitosti strateškog controllinga u okviru evolucijskog trgovinskog managementa.
Rad ima za svrhu da dade polazišta za razumijevanje suvremenih poslovnih koncepcija, strategija i managementa u internacionalno aktivnom maloprodajnom poduzeću.

Ključne riječi

controlling; management; strategija; strateški management;

Hrčak ID:

228125

URI

https://hrcak.srce.hr/228125

Datum izdavanja:

1.10.1993.

Posjeta: 816 *