Prethodno priopćenje
Controlling kao centralna funkcija strateškog managementa
Zdenko Segetlija
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Maja Lamza-Maronić
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U radu se analiziraju pojmovi "strategija", "management", "strateški management", "strateško planiranje" i sl., te s tim u svezi nalaze specifičnosti maloprodajnog poduzeća koje internacionalno ekspandira. Posebno se analizira pojam "controlling" i njegovi zadaci u trgovinskom (osobito maloprodajnom) internacionalno aktivnom trgovinskom poduzeću. Apostrofirane su osobitosti strateškog controllinga u okviru evolucijskog trgovinskog managementa.
Rad ima za svrhu da dade polazišta za razumijevanje suvremenih poslovnih koncepcija, strategija i managementa u internacionalno aktivnom maloprodajnom poduzeću.
Ključne riječi
controlling; management; strategija; strateški management;
Hrčak ID:
228125
URI
Datum izdavanja:
1.10.1993.
Posjeta: 816 *