Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Goodwill - tržišni i računovodstveni aspekti

Marcel Meler ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Slobodanka Stjepanović ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 632 Kb

str. 207-214

preuzimanja: 1.741

citiraj


Sažetak

U bilancama razvijenih tržišnih gospodarstava se kao zasebna skupina dugoročne imovine evidentira i nematerijalna imovina. U računovodstvenoj stvarnosti naših poduzeća ova ekonomska kategorija gotovo i nije imala neko značenje, a razlozi tome leže najvećim dijelom u nefunkcioniranju tržišta kapitala. U radu se stoga obrađuje jedan od oblika nematerijalne imovine, poznatiji kao goodwill. U prvom redu se iskazuju tržišni aspekti goodwill-a, posebice u odnosu na, u marketingu poznatiji pojam image-a, da bi se potom metodološki analiziralo izračunavanje vrijednosti goodwill-a, te prezentirale mogućnosti njegovog računovodstvenog evidentiranja u našoj gospodarskoj praksi.

Ključne riječi

goodwill; nematerijalna imovina; tržište; računovodstvo

Hrčak ID:

228138

URI

https://hrcak.srce.hr/228138

Datum izdavanja:

1.12.1992.

Posjeta: 2.541 *