Izvorni znanstveni članak
Goodwill - tržišni i računovodstveni aspekti
Marcel Meler
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Slobodanka Stjepanović
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U bilancama razvijenih tržišnih gospodarstava se kao zasebna skupina dugoročne imovine evidentira i nematerijalna imovina. U računovodstvenoj stvarnosti naših poduzeća ova ekonomska kategorija gotovo i nije imala neko značenje, a razlozi tome leže najvećim dijelom u nefunkcioniranju tržišta kapitala. U radu se stoga obrađuje jedan od oblika nematerijalne imovine, poznatiji kao goodwill. U prvom redu se iskazuju tržišni aspekti goodwill-a, posebice u odnosu na, u marketingu poznatiji pojam image-a, da bi se potom metodološki analiziralo izračunavanje vrijednosti goodwill-a, te prezentirale mogućnosti njegovog računovodstvenog evidentiranja u našoj gospodarskoj praksi.
Ključne riječi
goodwill; nematerijalna imovina; tržište; računovodstvo
Hrčak ID:
228138
URI
Datum izdavanja:
1.12.1992.
Posjeta: 2.541 *