Recenzija, Prikaz slučaja
Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.
Aleksandar Bazala
; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 84 Kb
str. 333-334
preuzimanja: 183
citiraj
APA 6th Edition
Bazala, A. (1992). Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.. Ekonomski vjesnik, V (2), 333-334. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/228160
MLA 8th Edition
Bazala, Aleksandar. "Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.." Ekonomski vjesnik, vol. V, br. 2, 1992, str. 333-334. https://hrcak.srce.hr/index.php/228160. Citirano 04.05.2024.
Chicago 17th Edition
Bazala, Aleksandar. "Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.." Ekonomski vjesnik V, br. 2 (1992): 333-334. https://hrcak.srce.hr/index.php/228160
Harvard
Bazala, A. (1992). 'Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.', Ekonomski vjesnik, V(2), str. 333-334. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/228160 (Datum pristupa: 04.05.2024.)
Vancouver
Bazala A. Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.. Ekonomski vjesnik [Internet]. 1992 [pristupljeno 04.05.2024.];V(2):333-334. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/228160
IEEE
A. Bazala, "Prof. dr. Marcel Meler: Marketing-komuniciranje,
Ekonomski fakultet, Osijek, 1992.", Ekonomski vjesnik, vol.V, br. 2, str. 333-334, 1992. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/228160. [Citirano: 04.05.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
228160
URI
https://hrcak.srce.hr/228160
Datum izdavanja:
1.12.1992.
Posjeta: 516
*