Preliminary communication
Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti
Aleksandar Bazala
; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska
Abstract
Poduzetništvo i marketing zapravo predstavljaju u neku ruku sinonim koji pod odgovarajućim uvjetima može i treba primijeniti u institucijama društvenih djelatnosti. To znači da ćemo dobiti poduzetništvo, poslovnost i u sferi društvenih djelatnosti koje se neće ponašati niti u smislu "biti sam sebi svrha" niti u smislu nekog "lar pur lartizma".
Institucije društvenih djelatnosti prema tome treba da ostvaruju određeni financijski rezultat u vidu naknada za usluge koje pružaju s time da u smislu marketinga zadovoljavaju potrebe određenog segmenta društva, ljudi i institucija.
Iz toga proizlazi i nužnost sasvim drugačijeg razmišljanja i djelovanja odnosno postavljanja i razrade poslovne politike društvenih djelatnosti.
Keywords
poduzetništvo; marketing; društvene djelatnosti
Hrčak ID:
228236
URI
Publication date:
2.12.1991.
Visits: 1.289 *