Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Poduzetništvo i marketing kao osnova razvoja društvenih djelatnosti

Aleksandar Bazala ; Ekonomski fakultet Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 538 Kb

str. 185-191

preuzimanja: 530

citiraj


Sažetak

Poduzetništvo i marketing zapravo predstavljaju u neku ruku sinonim koji pod odgovarajućim uvjetima može i treba primijeniti u institucijama društvenih djelatnosti. To znači da ćemo dobiti poduzetništvo, poslovnost i u sferi društvenih djelatnosti koje se neće ponašati niti u smislu "biti sam sebi svrha" niti u smislu nekog "lar pur lartizma".
Institucije društvenih djelatnosti prema tome treba da ostvaruju određeni financijski rezultat u vidu naknada za usluge koje pružaju s time da u smislu marketinga zadovoljavaju potrebe određenog segmenta društva, ljudi i institucija.
Iz toga proizlazi i nužnost sasvim drugačijeg razmišljanja i djelovanja odnosno postavljanja i razrade poslovne politike društvenih djelatnosti.

Ključne riječi

poduzetništvo; marketing; društvene djelatnosti

Hrčak ID:

228236

URI

https://hrcak.srce.hr/228236

Datum izdavanja:

2.12.1991.

Posjeta: 1.259 *