Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Ekološki detergenti — potrošački izazov ili ne?

Slavica Kosanović ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sanja Zušćak ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Mane Medić ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Đula Borozan ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Branislav Lijović ; Saponija Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 705 Kb

str. 65-74

preuzimanja: 432

citiraj


Sažetak

Posljednjih se desetljeća sve jasnije očituje stav da je poslovno odlučivanje, uključujući i odgovoran odnos prema okruženju, u funkciji građanskih odnosno javnih interesa, konfliktnost interesa potrošača (što više robe bez obzira na zagađivanje ili iscrpljenost prirode), nasuprot interesima građana (zahtjev za očuvanje prirode) zamjenjuje konvergentnost marketinških i društvenih interesa ( “ozone friendly", "cruelty free" proizvodi). Na primjeru “Saponije" Osijek provedeno je istraživanje o informiranosti, mišljenju i namjerama potrošača u vezi s potrošnjom detergenata za pranje rublja, osobito onih koji su proizvedeni u skladu sa svjetskim trendovima zaštite čistog okoliša. Istraživanje je provedeno uz suradnju sa studentima Ekonomskog fakulteta u Osijeku, sa željom da se upravo studenti ekonomije usmjere na razumijevanje socijalnih posljedica poslovnih odluka čiji će nosioci postati.

Ključne riječi

ekološki detergenti; okoliš; ekologija

Hrčak ID:

228546

URI

https://hrcak.srce.hr/228546

Datum izdavanja:

3.6.1991.

Posjeta: 940 *