Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Koncepcija izbora oblika poduzeća u razvoju trgovine na malo

Zdenko Segetlija ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 585 Kb

str. 101-108

preuzimanja: 369

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju poduzetničko-pogonski aspekti razvoja trgovine na malo. Analiziraju se karakteristike pogona i poduzeća općenito, te u trgovini na malo. Nalaze se definicije i klasifikacije pogona u trgovini na malo, te analiziraju karakteristike oblika pogona s obzirom na komponente maloprodajnog miksa. Konačno se iznose mogućnosti za sagledavanje uspješnosti budućih oblika pogona trgovine na malo u tržišnorazvijenoj privredi.

Ključne riječi

trgovina na malo; trgovina; oblik poduzeća; tržišnorazvijena privreda

Hrčak ID:

228553

URI

https://hrcak.srce.hr/228553

Datum izdavanja:

3.6.1991.

Posjeta: 875 *