Stručni rad
Propagandne ploče pored sportskih terena kao specifičan oblik televizijskog oglasa
Siniša Milovanović
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
Još od davnina čovjek je iskazivao zainteresiranost za sport. Razvojem telekomunikacija omogućeno je masovno praćenje sportskih događaja. Masovno prisustvo televizijskih gledalaca potaklo je poduzeća na postavljanje propagandnih ploča pored sportskih terena. Kako je gledaočeva primarna aktivnost gledanje sportskog događaja, propagandne ploče moraju biti uočljive, čitke i smještene tako da se propagandna poruka pročita u djeliću sekunde. Prednosti propagandnih ploča pored sportskih terena su: kvantitativan doseg, kvalitativan doseg, trajnost ekspozicije, ne iritira gledaoce, a nedostaci su: nezamjetljivost, neuočljivost, ograničenost u cilju, teško mjerljivi učinci.
Ključne riječi
marketing; propagandne ploče; sportski tereni; televizijsko oglašavanje
Hrčak ID:
228600
URI
Datum izdavanja:
3.12.1990.
Posjeta: 783 *