Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Propagandne ploče pored sportskih terena kao specifičan oblik televizijskog oglasa

Siniša Milovanović ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 418 Kb

str. 265-269

preuzimanja: 336

citiraj


Sažetak

Još od davnina čovjek je iskazivao zainteresiranost za sport. Razvojem telekomunikacija omogućeno je masovno praćenje sportskih događaja. Masovno prisustvo televizijskih gledalaca potaklo je poduzeća na postavljanje propagandnih ploča pored sportskih terena. Kako je gledaočeva primarna aktivnost gledanje sportskog događaja, propagandne ploče moraju biti uočljive, čitke i smještene tako da se propagandna poruka pročita u djeliću sekunde. Prednosti propagandnih ploča pored sportskih terena su: kvantitativan doseg, kvalitativan doseg, trajnost ekspozicije, ne iritira gledaoce, a nedostaci su: nezamjetljivost, neuočljivost, ograničenost u cilju, teško mjerljivi učinci.

Ključne riječi

marketing; propagandne ploče; sportski tereni; televizijsko oglašavanje

Hrčak ID:

228600

URI

https://hrcak.srce.hr/228600

Datum izdavanja:

3.12.1990.

Posjeta: 783 *