Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Inovacije i poslovođenje

Tibor Karpati ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.078 Kb

str. 27-37

preuzimanja: 352

citiraj


Sažetak

Analizirajući Schumpeterove teorije o poduzetništvu i inovacijama, autor dolazi do saznanja da se njegovi teorijski stavovi mogu primijeniti i u našim prilikama samoupravnog modela socijalističkog društvenog sistema. To se prvenstveno odnosi na poduzetnika koji je »spiritus movens« inovacijama a time i napretka poduzeća, a u našim uvjetima na poslovoditelja čija je funkcija u poduzeću jednaka današnjem u nas proskibiranom menadžeru.
U Schumpeter ovim spomenutim teorijama autor vidi teoretske izvore i marketinga koje su osuvremenili i produbili dva Austrijanca, danas Američana, I. Drucker i Ph. Kotler. Prvi, kao danas prvi teoretičar općeg managementa, a drugi marketing i marketing managementa.
U svom radu na kraju autor pokazuje i neke trendove razvoja današnjeg managementa.

Ključne riječi

inovacije; management; marketing; Schumpeter; poslovođenje;

Hrčak ID:

229034

URI

https://hrcak.srce.hr/229034

Datum izdavanja:

1.9.1988.

Posjeta: 656 *