Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32458/ei.24.7

Etnografski muzej i (novi) korisnik: Smjernice prema radionici ICOM-ITC-a za obrazovanje u muzejskoj djelatnosti Fuzhou, NR Kina, studeni 2018.

Gordana Viljetić orcid id orcid.org/0009-0007-7423-8862 ; Ethnographic museum


Full text: croatian pdf 357 Kb

page 109-128

downloads: 486

cite


Abstract

Članak daje pregled recentnih teorijskih pristupa razvoju publike, interpretaciji muzejskoga predmeta i prezentaciji muzejske građe te pratećim marketinškim strategijama i odnosima s javnošću ustanova u kulturi, a potaknut je radionicom “Promoting your Museum: Make it Relevant and Attractive” u organizaciji ICOM International Training Centre for Museum Studies, održanom od 13. do 22. studenoga 2018. godine u Fuzhou, NR Kina. Prikaz tema dopunjen je praktičnim zapažanjima iz pozicije djelovanja Etnografskoga muzeja u Zagrebu unatrag proteklih deset godina, s naglaskom na sustvaranje sadržaja sa zajednicom i/ili individulanim muzejskim korisnikom u namjeri postizanja krajnjega zajedničkog cilja – uporabe muzeja, kao platforme, za optimalna (dijeljena) osobna iskustva.

Keywords

Etnografski muzej (Zagreb); ICOM International Training Centre for Museum Studies; razvoj publike; muzejski predmet; muzejski marketing

Hrčak ID:

229133

URI

https://hrcak.srce.hr/229133

Publication date:

10.12.2019.

Visits: 1.260 *