Ethnological Research, No. 24, 2019.
Professional paper
https://doi.org/10.32458/ei.24.8
Etnografski muzej i novi oblici brendiranja u kulturi: Smjernice prema radionici ICOM-ITC-a za obrazovanje u muzejskoj djelatnosti Fuzhou, NR Kina, studeni 2018.
Gordana Viljetić
orcid.org/0009-0007-7423-8862
; Ethnographic museum
Abstract
Članak daje uvid u suvremena načela brendiranja u kulturi, a potaknut je radionicom “Promoting your Museum: Make it Relevant and Attractive” u organizaciji ICOM International Training Centre for Museum Studies, održanom od 13. do 22. studenoga 2018. godine u Fuzhou, NR Kina. Prikaz edukacije prati kontekstualizacija i interpretacija iz perspektive rada Etnografskoga muzeja (referentni okvir kreće se unutar protekloga desetljeća), uključujući smjernice i trendove u (re)programiranju kroz inovativne oblike suradnje sa zajednicom kao sustvarateljem muzejskih programa. Uvodno je dan i kratak osvrt na recentnu eksploziju (“boom”) muzejskih ustanova u Kini, razmatran u odnosu elemenata kvantitete i sadržaja – muzejskoga iskustva.
Keywords
ICOM International Training Centre for Museum Studies; Etnografski muzej (Zagreb); brendiranje u kulturi; promocija muzeja; razvoj publike
Hrčak ID:
229140
URI
Publication date:
10.12.2019.
Visits: 1.300 *