Acta turistica, Vol. 31 No. 2, 2019.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/at/2019.31.2.153
ZADOVOLJENJE POTREBA POTROŠAČA UPOTREBOM DRUŠTVENIH MEDIJA U KONTEKSTU PLANIRANJA MEĐUNARODNOG PUTOVANJA: PRIMJENA METODE REPERTOARNOG TESTA
Steven Pike
; Queensland University of Technology, Brisbane, Australia
Lien P. Dam
; SkyTeam Airline Alliance Management, Schiphol, Netherlands
Amanda Beatson
; Queensland University of Technology, Brisbane, Australia
Sažetak
Svrha ovog rada je izvijestiti o rezultatima preliminarnog istraživanja zadovoljenja potreba potrošača upotrebom društvenih medija u kontekstu planiranja međunarodnih putovanja. Korišten je preliminarni istraživački pristup, temeljen na Teoriji osobnih konstrukata i Teoriji upotrebe medija radi koristi i zadovoljenja potreba. Kako bi se dobilo 19 karakterističnih atributa društvenih medija koji se koriste u kontekstu planiranja dalekih putovanja, triangulirani su rezultati dobiveni analizom sadržaja objavljenih radova (N=101) s rezultatima dobivenim primjenom tehnike repertoarnih (REP) testova u osobnim intervjuima s potrošačima u Australiji (N=20). Kako na društvenim medijima korisnički generiran sadržaj ima utjecajan i bitan učinak na stvaranje imidža i obimniji je od marketinških komunikacija u turizmu, važna i danas vrlo aktualna tema je promišljanje načina kako bi destinacijske marketinške organizacije (DMO) mogle bolje iskoristiti prednosti ovog medija. Ovaj rad pruža nove uvide u niz karakterističnih atributa društvenih medija važnih u fazi planiranja putovanja. Destinacijske marketinške organizacije mogle bi koristiti rezultate istraživanja kako bi pomogle dionicima u organizaciji promocije na društvenim medijima.
Ključne riječi
destinacijska marketinška organizacija (DMO); društveni mediji; korisnički generiran sadržaj (UGC); konkurentnost destinacije; međunarodno putovanje; planiranje putovanja; brendiranje destinacije; teorija upotrebe medija radi koristi i zadovoljenja potreba
Hrčak ID:
231945
URI
Datum izdavanja:
22.12.2019.
Posjeta: 2.824 *