Stručni rad
https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.222
ANALIZA PRISUTNOSTI I AKTIVNOSTI VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA U TUZLANSKOM KANTONU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
Nerma Halilagić
; Internacionalna poslovno-informaciona akademija Tuzla, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Amela Bešlagić
; Internacionalna poslovno-informaciona akademija Tuzla, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Pojava marketinškog koncepta i ubrzani razvoj suvremenih trendova u području informacijskih tehnologija odredili su poslovanje svih organizacija, uključujući i poslovanje visokoškolskih ustanova. Pojava konkurencije i otvorenost tržišta podrazumijevaju povećanje ulaganja u promotivne aktivnosti visokih učilišta. Cilj ovog rada je analizirati prisutnost ciljanih visokoškolskih ustanova u Tuzlanskom kantonu na društvenim mrežama, zajedno sa sadržajem koji su objavile. Provedena je analiza web sjedišta radi donošenja zaključka o ulozi internetskog oglašavanja u komunikaciji institucije s ciljanim tržištem - studentima i potencijalnim studentima. Podaci o prisutnosti na društvenim mrežama prikupljeni su tijekom lipnja i srpnja 2018. godine, a tijekom istog razdoblja izvršena je analiza objavljenog sadržaja i učestalosti oglašavanja. Analizirajući sadržaj na društvenim mrežama, vidljivo je da su visokoškolske ustanove obuhvaćene ovim istraživanjem na području Tuzlanskog kantona prisutne na internetu, imaju službena web sjedišta i stranice na društvenim mrežama. Dominantne društvene mreže među visokoškolskim ustanovama na području Tuzlanskog kantona su Facebook i Instagram, a najmanje korištena društvena mreža je Twitter, što može poslužiti kao osnova i smjernice za definiranje marketinških strategija visokoškolskih ustanova.
Ključne riječi
visokoškolske ustanove; online oglašavanje; društvene mreže; Tuzlanski kanton;
Hrčak ID:
234256
URI
Datum izdavanja:
24.12.2019.
Posjeta: 1.349 *