Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.36978/cte.3.2.1

Znamo li koristiti IKT u svrhu podrške uvođenju inovativnog okružja za učenje?

Maja Vičič Krabonja ; Secondary school Maribor
Magdalena Šverc ; Institute of Anton Martin Slomšek, Maribor


Full text: croatian PDF 1.010 Kb

page 7-17

downloads: 567

cite


Abstract

Uvođenje tehnologije u nastavu sve je češće prisutno ne samo u poučavanju već i u učenju. U projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ cilj je uvođenja tehnologije potpora transformaciji nastave tako da se učenicima u osnovnoj i srednjoj školi pruže mogućnosti za učenje u kojima stječu znanje i razvijaju kompetencije. Učitelji pritom trebaju poznavati alate kojima mogu procijeniti jesu li aktivnosti podržane IKT-om primjerene za postizanje postavljenih ciljeva te omogućuju li transformaciju nastave. U prilogu istražujemo tri modela koji bi učiteljima mogli u tome pomoći. Na temelju analize 68 predanih primjera dobre prakse ustanovili smo da je za učitelje u projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ najprimjerenija ljestvica RAT, uz kontinuirano preispitivanje dodane vrijednosti koju primijenjena tehnologija donosi u proces poučavanja i učenja.

Keywords

Inovativna okružja za učenje; aktivnosti podržane IKT-om; R.A.T. model; ITL rubrike; SAMR model

Hrčak ID:

235282

URI

https://hrcak.srce.hr/235282

Publication date:

3.3.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 1.559 *