Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.36978/cte.3.2.1

Znamo li koristiti IKT u svrhu podrške uvođenju inovativnog okružja za učenje?

Maja Vičič Krabonja ; Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Magdalena Šverc ; Zavod Antona Martina Slomška


Puni tekst: hrvatski PDF 1.010 Kb

str. 7-17

preuzimanja: 710

citiraj


Sažetak

Uvođenje tehnologije u nastavu sve je češće prisutno ne samo u poučavanju već i u učenju. U projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ cilj je uvođenja tehnologije potpora transformaciji nastave tako da se učenicima u osnovnoj i srednjoj školi pruže mogućnosti za učenje u kojima stječu znanje i razvijaju kompetencije. Učitelji pritom trebaju poznavati alate kojima mogu procijeniti jesu li aktivnosti podržane IKT-om primjerene za postizanje postavljenih ciljeva te omogućuju li transformaciju nastave. U prilogu istražujemo tri modela koji bi učiteljima mogli u tome pomoći. Na temelju analize 68 predanih primjera dobre prakse ustanovili smo da je za učitelje u projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ najprimjerenija ljestvica RAT, uz kontinuirano preispitivanje dodane vrijednosti koju primijenjena tehnologija donosi u proces poučavanja i učenja.

Ključne riječi

Inovativna okružja za učenje; aktivnosti podržane IKT-om; R.A.T. model; ITL rubrike; SAMR model

Hrčak ID:

235282

URI

https://hrcak.srce.hr/235282

Datum izdavanja:

3.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.125 *