Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.36978/cte.3.2.1
Znamo li koristiti IKT u svrhu podrške uvođenju inovativnog okružja za učenje?
Maja Vičič Krabonja
; Srednja ekonomska šola in gimnazija Maribor
Magdalena Šverc
; Zavod Antona Martina Slomška
Sažetak
Uvođenje tehnologije u nastavu sve je češće prisutno ne samo u poučavanju već i u učenju. U projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ cilj je uvođenja tehnologije potpora transformaciji nastave tako da se učenicima u osnovnoj i srednjoj školi pruže mogućnosti za učenje u kojima stječu znanje i razvijaju kompetencije. Učitelji pritom trebaju poznavati alate kojima mogu procijeniti jesu li aktivnosti podržane IKT-om primjerene za postizanje postavljenih ciljeva te omogućuju li transformaciju nastave. U prilogu istražujemo tri modela koji bi učiteljima mogli u tome pomoći. Na temelju analize 68 predanih primjera dobre prakse ustanovili smo da je za učitelje u projektu „Inovativno okružje za učenje uz podršku IKT-a“ najprimjerenija ljestvica RAT, uz kontinuirano preispitivanje dodane vrijednosti koju primijenjena tehnologija donosi u proces poučavanja i učenja.
Ključne riječi
Inovativna okružja za učenje; aktivnosti podržane IKT-om; R.A.T. model; ITL rubrike; SAMR model
Hrčak ID:
235282
URI
Datum izdavanja:
3.3.2020.
Posjeta: 2.125 *