Prethodno priopćenje
KOJI SU IZAZOVI INTERNETSKE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE PREPOZNATI OD STRANE HRVATSKIH MARKETINŠKIH AGENCIJA?
Petra Odeljan
; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, Croatia
Iva Gregurec
orcid.org/0000-0002-2429-0335
; University of Zagreb, Faculty of Organization and Informatics, Varaždin, Croatia
Sažetak
Neupitno je kako internet svakim danom ostavlja neopisiv trag na brojne promjene u svijetu, no ono što je za nas kao markentinške stručnjake važno jest kakve promjene internet ostavlja na komunikaciju između poduzeća i potrošača. Svakako je važno istaknuti kako iz perspektive poduzeća upravo internetska marketinška komunikacija dobiva jednu potpuno novu dimenziju njihova poslovanja kojem se oni svakodnevno moraju prilagođavati s obzirom na izazove koje im se javljaju ako žele opstati na tržištu, ali i ostvariti neki oblik konkurentskih prednosti. Ovaj rad upravo pruža uvid u izazove koji se nalaze pred marketinškim agencijama na hrvatskom tržištu u najdinamičnijem području marketinške discipline. Osim teorijske osnove koja pretraživanjem sekundarnih podataka prikazuje koji su to izazovi, u radu se prikazuju rezultati kvantitativnih istraživanja provedenih pomoću anketnog upitnika na menadžerima hrvatskih marketinških agencija.
Ključne riječi
internet; internetska marketinška komunikacija; izazovi; marketinške agencije
Hrčak ID:
238560
URI
Datum izdavanja:
1.6.2020.
Posjeta: 2.104 *