Informatica museologica, No. 50, 2019.
Kratko priopćenje
Muzeji danas više ne žive od prodaje ulaznica! : Najveći sajam muzejskog poslovanja u svijetu „Museum Connections”, Pariz
Gabrijela Krmpotić Kos
; Hrvatski muzej turizma, Opatija
Sažetak
Samo značenje sajma Museum Connections potvrđuje i činjenica kako se svake godine povećava broj izlagača na njemu. Inovacije u segmentu mobilnih aplikacija, namještaja, audiovodiča, multimedije, obrazovnih uređaja, igara, proširene i virtualne stvarnosti, novih tehnologija s naglaskom na sponzorstvima – obilježile su ovogodišnji sajam. Potrebe u muzejskim djelatnostima već su odavno prerasle ponudu kineskih šalica za kavu i jeftinih pamučnih majica u suvenirnicama, a posjetitelji već godinama traže nove vrijednosti za svoj novac. Ideje o kojima se raspravljalo ove godine u Parizu potvrđuju kako se muzejska industrija iz godine u godinu razvija, ne samo u segmentu maloprodaje već i u poboljšanju programske podrške, sustava naplate i tehničkih uređaja. Usto, na sajmu se moglo vidjeti na koji sve način tvrtke razvijaju kulturnu ponudu – od inovacija u izradi suvenira i pribora za pisanje do modnih ponuda, pa čak i namještaja.
Ključne riječi
Marketing; Museum Connections (Pariz)
Hrčak ID:
238666
URI
Datum izdavanja:
2.12.2019.
Posjeta: 933 *