Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.1.2.49

BRENDOVI, MLADI I KRIZA EMOCIONALNE PISMENOSTI

Danijel Labaš ; Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija
Stipan Rimac ; Fabular


Puni tekst: hrvatski doc 234 Kb

str. 49-63

preuzimanja: 625

citiraj

Puni tekst: engleski docx 13 Kb

str. 64-64

preuzimanja: 119

citiraj


Sažetak

Rad se bavi temom brendinga, jednom od vodećih marketinških metoda pomoću koje svjetske tvrtke grade svoje pozicije na svjetskim tržištima. U radu se tumači i analizira teorijski pregled ključnih pojmova – brenda, brendinga, brend identiteta i imidža te se opisuju najčešće korišteni modeli u izgradnji brenda. Poseban naglasak u okviru emocionalne inteligencije i emocionalne pismenosti u radu stavljen je na emocionalni brending koji se definira kao strateški pristup, orijentiran u potpunosti na potrošače te za cilj ima izgraditi duboke i iskrene veze. U središtu su ovoga rada potrošači i potencijalni rizici koje proizlaze iz odnosa s brendom. Rizici se mogu promatrati dvostruko − na moralnoj i komercijalnoj razini, a cilj je rada ukazati na važnost emocionalne pismenosti prilikom interpretacije poruka i emocija koje nam nameću brendovi. U sklopu rada provedeno je kvantitativno istraživanje na studentskoj populaciji, a cilj je otkriti i istražiti razinu i razloge emocionalne povezanosti s brendovima koje koriste te istražiti načine i mehanizme pomoću kojih mladi ulaze u interakciju s njima.

Ključne riječi

emocionalni brending; oglašavanje; emocionalna pismenost; krizno komuniciranje; psihologija potrošača

Hrčak ID:

240819

URI

https://hrcak.srce.hr/240819

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.548 *