Skip to the main content

Professional paper

Motivacija i mrežni alati u suvremenoj nastavi

Ana Maria Marinac orcid id orcid.org/0000-0002-6872-9338 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 509 Kb

page 77-88

downloads: 1.596

cite


Abstract

Nalazimo se u vremenu velikog tehnološkog napretka, u vremenu kada je teško zamisliti život bez tehnologije, koja, ukoliko ju znamo tako koristiti, utoliko doprinosi napretku ljudskog djelovanja na gotovo svim područjima. Treba naglasiti važnost korištenja mrežnih alata u nastavi već od prvih dana obveznog školovanja, kako bi time učenicima omogućili lakše razumijevanje sadržaja i veću motivaciju za rad i napredak. Ipak, kao i u svemu treba se osvrnuti na moguće poteškoće s kojima se možemo susresti prilikom izrade ili korištenja mrežnih alata u razredu. U radu su spomenute različite alternative metode poučavanja, odnosno učenja, istaknuto je e-učenje, koje se već sada koristi u različitim obrazovnim institucijama u Republici Hrvatskoj. Govorit će se o multimediji u nastavi te principima prema kojima bi se ona trebala koristiti. Mrežni alati u nižim razredima osnovne škole još uvijek nisu dovoljno zastupljeni, a jedan od razloga je nedovoljna educiranost učitelja razredne nastave pa će se razmotriti na koji način učitelji trebaju pristupati novim oblicima poučavanja. Kao važan oblik učenja javlja se i obrazovanje na daljinu, kojemu se još uvijek ne pridaje dovoljna pozornost - na koji način se provodi obrazovanje na daljinu, koje su njegove prednosti i što to znači. Često se mogu čuti prijedlozi o uvođenju nastave Informatike u niže razrede. U radu će se razmotriti razlozi zbog kojih bi Informatika trebala biti obavezan predmet već od prvog razreda osnovne škole. Kroz nekoliko predmeta dani su prijedlozi kako uključiti mrežne alate u nastavu.

Keywords

motivacija; mrežni alati; nastava; obrazovanje; tehnologija

Hrčak ID:

241470

URI

https://hrcak.srce.hr/241470

Publication date:

16.12.2019.

Visits: 3.033 *