Prethodno priopćenje
BUGARSKI STUDENTI TEHNOPODUTENICI: MOTIVI, PERCEPCIJA BARIJERA I STARTUP AKTIVNOSTI
Desislava Yordanova
; Sofia University “St. Kliment Ohridski”, Faculty of Economics and Business Administration, Sofia, Bulgaria
Sažetak
Cilj istraživanja je identificirati motive, startup aktivnosti i percepciju barijera novih bugarskih tehno-poduzetnika. Ovo istraživanje koristi bazu podataka o tehnološkom poduzetništvu prikupljenu presječnim istraživanjem među studentima znanstvenih i tehničkih usmjerenja na 15 bugarskih sveučilišta. Tehnološko poduzetništvo definira se kao stvaranje novog poslovanja temeljenog na tehnologiji, dok se poslovanje temeljeno na tehnologiji opisuje kao posao čiji proizvodi ili usluge uvelike ovise o primjeni znanstvenog ili tehnološkog znanja (Allen, 1992.). Za ovo istraživanje korišten je uzorak iz baze podataka, a čine ga studenti znanstvenih i tehničkih usmjerenja koji su uključeni u novonastalo tehnološko poduzetništvo. Rezultati istraživanja pokazuju najvažnije motive, najčešće izvođene startup aktivnosti i uočene prepreke za novonastalo studentsko tehnopoduzetništvo. Postoje razlike u motivima, startup aktivnostima i percepcijama barijera između bugarskih studentskih poduzetnika u nastajanju i ostalih poduzetnika. Studija daje preporuke za buduća istraživanja.
Ključne riječi
novonastali tehnopoduzetnici; motivacija; startup aktivnosti; prepreke
Hrčak ID:
246497
URI
Datum izdavanja:
20.11.2020.
Posjeta: 1.295 *