Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22210/strjez/49-2/6
E-PRIRUČNIK U NASTAVI STRANOGA JEZIKA STRUKE
Mirna Petanjek
orcid.org/0000-0002-3978-2295
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ankica Švob
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Specifična organizacija nastave na preddiplomskom stručnom studiju stavlja pred nastavnike i studente brojne izazove. Studenti koji studiraju uz rad, intenzivna nastava, veličina i brojnost grupa te jezična nehomogenost grupa na kolegiju Početni njemački u poslovanju I najvažniji su problemi koje su autorice pokušale riješiti ili ublažiti izradom novoga e-priručnika i njegovom implementacijom u nastavi. U radu se predstavljaju načini na koje e-priručnik Deutsch im Geschäftsalltag 1 rješava probleme kolegija poslovnoga njemačkog jezika na početnom stupnju, posvećujući posebnu pozornost ujednačenosti kvalitete nastavnoga procesa u svim grupama. Novi e-priručnik u središte stavlja studenta kojemu omogućuje samostalni rad na postizanju ishoda kolegija, čime student ujedno preuzima odgovornost za proces učenja. E-priručnik ima i određene nedostatke koje je moguće prevladati osnivanjem e-kolegija koji bi se temeljio na novom e-priručniku.
Ključne riječi
stručni studij; e-priručnik; učenje usmjereno na studenta; samostalno upravljanje procesom učenja; ujednačenost kvalitete nastave.
Hrčak ID:
246985
URI
Datum izdavanja:
1.12.2020.
Posjeta: 1.285 *