Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22210/strjez/49-2/6

E-PRIRUČNIK U NASTAVI STRANOGA JEZIKA STRUKE

Mirna Petanjek orcid id orcid.org/0000-0002-3978-2295 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Ankica Švob ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.065 Kb

str. 247-261

preuzimanja: 632

citiraj


Sažetak

Specifična organizacija nastave na preddiplomskom stručnom studiju stavlja pred nastavnike i studente brojne izazove. Studenti koji studiraju uz rad, intenzivna nastava, veličina i brojnost grupa te jezična nehomogenost grupa na kolegiju Početni njemački u poslovanju I najvažniji su problemi koje su autorice pokušale riješiti ili ublažiti izradom novoga e-priručnika i njegovom implementacijom u nastavi. U radu se predstavljaju načini na koje e-priručnik Deutsch im Geschäftsalltag 1 rješava probleme kolegija poslovnoga njemačkog jezika na početnom stupnju, posvećujući posebnu pozornost ujednačenosti kvalitete nastavnoga procesa u svim grupama. Novi e-priručnik u središte stavlja studenta kojemu omogućuje samostalni rad na postizanju ishoda kolegija, čime student ujedno preuzima odgovornost za proces učenja. E-priručnik ima i određene nedostatke koje je moguće prevladati osnivanjem e-kolegija koji bi se temeljio na novom e-priručniku.

Ključne riječi

stručni studij; e-priručnik; učenje usmjereno na studenta; samostalno upravljanje procesom učenja; ujednačenost kvalitete nastave.

Hrčak ID:

246985

URI

https://hrcak.srce.hr/246985

Datum izdavanja:

1.12.2020.

Posjeta: 1.285 *