Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.95

SWOT I TOWS ANALIZA DRUŠTVENE MREŽE FACEBOOK KAO ALATA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU U POLITIČKIM KAMPANJAMA

Alen Kišić orcid id orcid.org/0000-0002-2196-1092 ; Centar kompetencije d.o.o., Varaždin, Hrvatska


Puni tekst: engleski docx 12 Kb

str. 103-103

preuzimanja: 256

citiraj

Puni tekst: hrvatski doc 145 Kb

str. 95-102

preuzimanja: 917

citiraj


Sažetak

Društvene mreže često služe kao alat političkim strankama i kandidatima za interakciju s potencijalnim glasačima. Opsežnim pregledom literature, identificirane su koristi upotrebe društvenih mreža, poput dobivanja publiciteta, širenja poruka i mobilizacije birača, ali i određeni nedostaci. Stoga se javlja potreba za praćenjem sadržaja koji se objavljuje te analizom utjecaja toga sadržaja na potencijalne birače. U ovome se radu analizira društvena mreža Facebook kao alat za korištenje u svrhu upravljanja odnosima s javnošću u političkim kampanjama. Metodološki pristup uključuje SWOT i TOWS analizu. SWOT se koristi za prepoznavanje ključnih čimbenika u vanjskome okruženju koji se identificiraju kao prilike ili prijetnje te čimbenika iz unutarnjega okruženja koji se mogu opisati kao prednosti ili slabosti korištenja Facebooka u ovu svrhu. SWOT analiza ne pokazuje različite sveze među čimbenicima, pa je razvijena matrica TOWS za identifikaciju strategija koje se mogu temeljiti na snagama, eliminaciji slabosti ili korištenju prilika.

Ključne riječi

političke kampanje, odnosi s javnošću, SWOT analiza, TOWS matrica, strategija kampanje

Hrčak ID:

247247

URI

https://hrcak.srce.hr/247247

Datum izdavanja:

4.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.753 *