Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.12

KOCKANJE MLADIH IZ PERSPEKTIVE STRUČNIH SURADNIKA U SREDNJIM ŠKOLAMA

Sabina Mandić orcid id orcid.org/0000-0002-7646-6283 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za poremećaje u ponašanju
Lucija Lamešić orcid id orcid.org/0000-0002-8992-2006 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za poremećaje u ponašanju
Neven Ricijaš orcid id orcid.org/0000-0001-8107-8448 ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Odsjek za poremećaje u ponašanju


Puni tekst: hrvatski pdf 415 Kb

str. 349-371

preuzimanja: 1.127

citiraj


Sažetak

Kockanje predstavlja relativno novi oblik rizičnog ponašanja na našim prostorima, a suvremena hrvatska i inozemna znanstvena istraživanja govore u prilog važnosti prevalencije problematičnog kockanja srednjoškolaca. Cilj ovog rada jest istražiti percepciju stručnih suradnika o kockanju mladih u srednjim školama čiji je posao, među ostalim, detekcija rizičnih ponašanja mladih te osiguravanje preventivnih i ranih intervencija. U istraživanju je sudjelovalo 120 stručnih suradnika iz 18 hrvatskih županija. Rezultati općenito pokazuju njihovo relativno rijetko susretanje s problemima kockanja kod mladih te podcjenjivanje prevalencije ovog rizičnog ponašanja iako su ispitanici svjesni značajne pristupačnosti kockarskih proizvoda mladima. Istovremeno se stručni suradnici ne procjenjuju dovoljno kompetentnima za pružanje adekvatnih intervencija u ovom području te nisu u dovoljnoj mjeri upoznati s razvijenim edukacijama i intervencijama na našim prostorima. Rezultate se komentiralo u kontekstu njihove važnosti za praksu s ciljem osiguravanja nužnih profesionalnih znanja i vještina.

Ključne riječi

igre na sreću; kockanje; kompetencije; mladi; stručni suradnici

Hrčak ID:

249025

URI

https://hrcak.srce.hr/249025

Datum izdavanja:

29.12.2020.

Posjeta: 2.211 *