Stručni rad
Prikrivene plaćene poruke u obliku novinarskih priloga – anomalija oglašivačkoga diskursa
Klement Podnar
Urša Golob
Sažetak
Prikrivenih plaćenih novinarskih priloga (PPP-a) ili hibridnih poruka, u
javnosti poznatih pod nazivom prikriveno oglašavanje i PR-članci, danas je
sve više i u slovenskim tiskanim medijima. Autori u članku pokušavaju pokazati
da su prikriveno plaćeni novinarski prilozi – hibridne poruke – neka vrsta
mješavine oglasnih i novinarskih poruka. Tvrde da je to anomalija koja nije u
skladu s etičkim načelima ni jedne od uključenih struka: novinarske, oglašivačke
i struke odnosa s javnošću, dok je istodobno u suprotnosti sa slovenskim
Zakonom o medijima. Pitanja koja autori postavljaju jesu: kako bi bilo moguće
identificirati takve priloge i je li moguće spriječiti pojavu anomalnih priloga
u slovenskim medijima.
Ključne riječi
oglašivački diskurs; prikriveno oglašavanje; hibridne poruke; novinarska etika; Slovenija
Hrčak ID:
23327
URI
Datum izdavanja:
10.6.2003.
Posjeta: 4.048 *