Stručni rad
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU
Tomislav Prpić
Puni tekst: hrvatski pdf 504 Kb
str. 7-14
preuzimanja: 568
citiraj
APA 6th Edition
Prpić, T. (2018). INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU. Željeznice 21, 17 (3), 7-14. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/index.php/255722
MLA 8th Edition
Prpić, Tomislav. "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU." Željeznice 21, vol. 17, br. 3, 2018, str. 7-14. https://hrcak.srce.hr/index.php/255722. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Prpić, Tomislav. "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU." Željeznice 21 17, br. 3 (2018): 7-14. https://hrcak.srce.hr/index.php/255722
Harvard
Prpić, T. (2018). 'INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU', Željeznice 21, 17(3), str. 7-14. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/index.php/255722 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Prpić T. INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU. Željeznice 21 [Internet]. 2018 [pristupljeno 22.12.2024.];17(3):7-14. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/255722
IEEE
T. Prpić, "INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU", Željeznice 21, vol.17, br. 3, str. 7-14, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/index.php/255722. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Željeznički prijevoznici danas sve više moraju primjenjivati marketinške
metode i modele poslovanja, osobito u putničkome prijevozu, gdje
se susreću sa snažnom konkurencijom u cestovnome prijevozu. Iako
su željeznička poduzeća tradicionalno bila usmjerena na jednostavne i
usko specijalizirane načine promocije svojih usluga, želja za stjecanjem
konkurentske prednost nameće potrebu primjene suvremenih načina
marketinške komunikacije, među kojima se ističe integrirana marketinška
komunikacija. Ovaj rad bavi se značajkama integrirane marketinške
komunikacije, a obrađen je primjer njezine primjene u jednoj kampanji
nacionalnoga željezničkog putničkog prijevoznika.
Ključne riječi
integrirana marketinška komunikacija, promocija, željeznički prijevoz putnika, marketinška kampanja
Hrčak ID:
255722
URI
https://hrcak.srce.hr/255722
Datum izdavanja:
10.9.2018.
Posjeta: 1.227
*