Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ŽELJEZNIČKOME PUTNIČKOM PRIJEVOZU

Tomislav Prpić


Puni tekst: hrvatski pdf 504 Kb

str. 7-14

preuzimanja: 568

citiraj


Sažetak

Željeznički prijevoznici danas sve više moraju primjenjivati marketinške
metode i modele poslovanja, osobito u putničkome prijevozu, gdje
se susreću sa snažnom konkurencijom u cestovnome prijevozu. Iako
su željeznička poduzeća tradicionalno bila usmjerena na jednostavne i
usko specijalizirane načine promocije svojih usluga, želja za stjecanjem
konkurentske prednost nameće potrebu primjene suvremenih načina
marketinške komunikacije, među kojima se ističe integrirana marketinška
komunikacija. Ovaj rad bavi se značajkama integrirane marketinške
komunikacije, a obrađen je primjer njezine primjene u jednoj kampanji
nacionalnoga željezničkog putničkog prijevoznika.

Ključne riječi

integrirana marketinška komunikacija, promocija, željeznički prijevoz putnika, marketinška kampanja

Hrčak ID:

255722

URI

https://hrcak.srce.hr/255722

Datum izdavanja:

10.9.2018.

Posjeta: 1.227 *