Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.46640/imr.10.18.5

Škola za životarenje ili Pedagoška poema 2.0

Hrvoje Jurić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: engleski pdf 460 Kb

str. 2841-2855

preuzimanja: 286

citiraj


Sažetak

Uz medicinska i javnozdravstvena pitanja, pandemija koronavirusa 2020. godine izazvala je neka ozbiljna filozofijska, (bio)etička, socijalna, politička i pravna pitanja koja nisu u bitnome nova, premda se pojavljuju u novome svjetlu. Među njima su i pitanja obrazovanja jer je pandemija koronavirusa potencirala trendove digitalizacije i alijenacije u sferi obrazovanja, što nas upućuje ne samo na razmatranje problematike obrazovanja u doba pandemije nego i sistemskih problema obrazovanja, znanosti i znanja u epohi tehnoznanosti te neoliberalne ekonomije i politike.

Ključne riječi

pandemija; korona; obrazovanje; digitalizacija; alijenacija; tehnoznanost

Hrčak ID:

257921

URI

https://hrcak.srce.hr/257921

Datum izdavanja:

26.5.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.141 *