FIP - Financije i pravo, Vol. 9 No. 1, 2021.
Stručni rad
Utjecaj digitalnoj marketinga na tržište nekretnina - istraživanje stavova korisnika o digitalnoj ponudi nekretnina
Natalia Tutek
Lovro Šprem
Sažetak
Danas je zadatak marketinga da bude zabavan, da pruža vrijednost te se komunikacija mora odvijati dvosmjerno i biti interaktivna. Pomoću digitalnog marketinga potrošači mogu lako i brzo doći do proizvoda i usluga te stvoriti mišljenje o njima uspoređujući slične proizvode, pa tako i ubrzati proces kupnje. Publika kojoj se posredstvom digitalnog marketinga šalje poruka je neograničena, ali istovremeno daje mogućnost da se odredi ciljana grupu koja je poduzeću najvažnija. Digitalna marketinška strategija omogućuje agencijama za nekretnine da prošire doseg i fokusiraju se na određeno ciljano tržište. Rad prikazuje primarno istraživanje stavova korisnika o digitalnoj ponudi nekretnina na tržištu u Zagrebu. Iz provedenog istraživanja se može vidjeti da sve više agencija provodi svoje posredovanje nekretninama putem digitalnih mreža te svoje nekretnine objavljuju na više društvenih mreža, kao i na svojoj Internet stranici. Također se može vidjeti da samo jedna agencija za nekretnine ima virtualnu šetnju, što se prema rezultatima istraživanja moglo vidjeti da je veoma značajno korisnicima koji kupuju nekretnine. Može se zaključiti da je upotreba digitalnog marketinga za bilo koji proizvod ili uslugu postala presudna.
Ključne riječi
digitalni marketing, poslovanje nekretnina, digitalni marketing nekretnina
Hrčak ID:
260660
URI
Datum izdavanja:
19.7.2021.
Posjeta: 1.562 *