Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.3935/rsp.v28i2.1730

Nikada nije prekasno za učenje: Uloga organizacijske podrške u učenju starijih zaposlenika

Jana Žnidaršič orcid id orcid.org/0000-0003-1719-8394 ; Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Ljubljana, Slovenija
Mojca Kogovšek orcid id orcid.org/0000-0003-2071-0352 ; Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma, Novo mesto, Slovenija
Metka Kogovšek ; Grm Novo mesto - center biotehnike in turizma, Novo mesto, Slovenija
Irena Ograjenšek orcid id orcid.org/0000-0002-2248-1517 ; Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 487 Kb

str. 239-258

preuzimanja: 355

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 487 Kb

str. 259-259

preuzimanja: 191

citiraj


Sažetak

U posljednjim desetljećima cjeloživotno učenje zadobiva sve više pozornosti zbog svoje ključne uloge u socijalnim mjerama za poticanje aktivnog starenja. Zbog brojnih kontroverznih rezultata istraživanja o trajnom učenju starijih zaposlenika, naš je rad usmjeren na usporedbu starijih i mlađih zaposlenika u pogledu njihove motivacije (spremnosti) za učenje i na ishode koji su rezultat procesa učenja i usavršavanja. Naši rezultati ne pokazuju statistički značajne razlike u rezultatima učenja obje grupe zaposlenika niti u općoj motivaciji za učenje. Ipak, rezultati pokazuju da se stariji zaposlenici manje bave učenjem kako bi ispunili svoje karijerne ciljeve, a više kako bi unaprijedili učinkovitost u radu, te da bi olakšali prijenos znanja na radnom mjestu. Dodatno se razmatra ključna uloga percipirane organizacijske podrške trajnog učenja i usavršavanja starijih zaposlenika na radnom mjestu.

Ključne riječi

starenje radne snage; stariji zaposlenici; motivacija za učenje; upravljanje starenjem

Hrčak ID:

261368

URI

https://hrcak.srce.hr/261368

Datum izdavanja:

25.7.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.356 *