Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Konkurentska prednost i društveno-odgovorno poslovanje u turizmu

Katarina Krstulović ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Mara Tokić orcid id orcid.org/0000-0002-7855-9678 ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 354 Kb

str. 59-63

preuzimanja: 499

citiraj


Sažetak

Sve većim razvojem gospodarstva, a time većim dijelom turističke djelatnosti,
javljaju se problemi okoliša, kao i njegovoga zagađenja. Zanemarivanje društvenoodgovornoga djelovanja i održivoga razvoja postaje prijetnjom i problemom na globalnoj
razini. Društveno-odgovorno poslovanje neophodno je provoditi u svim oblicima poslovanja, a
posebno u turističkoj djelatnosti. Republika Hrvatska kao receptivna destinacija nudi svojim
gostima prirodno i netaknuto okruženje s lokalno proizvedenim namirnicama te bogatim
kulturološkim znamenitostima. Povratak „prirodi“ javlja se kao izvanredna konkurentska
destinacijska prednost zbog toga što sve veći broj receptivnih gostiju vodi brigu o zdravom
načinu života u svrhu prevencije ili izlječenja raznih zdravstvenih problema. Učinkovita
primjena društveno– odgovornoga poslovanja osigurava etički prihvatljivo poslovanje,
ukoliko ga se promatra kroz zaštitu okoliša, suradnju s lokalnim zajednicama, radu s
djelatnicima kao i klijentima. U radu će se pažnja usmjeriti na društveno-odgovorno poslovanje
kao vodeću komponentu u modelu ostvarivanja konkurentske prednosti Republike Hrvatske.

Ključne riječi

održivi razvoj; društveno-odgovorno poslovanje; konkurentska prednost

Hrčak ID:

262658

URI

https://hrcak.srce.hr/262658

Datum izdavanja:

23.9.2021.

Posjeta: 940 *