Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22210/suvlin.2021.092.08

Prekidi kao odraz identiteta govornika u predsjedničkim debatama u SAD–u 2020. godine

Alexey A. Timbay orcid id orcid.org/0000-0003-2061-0263 ; Faculty of Science, Humanities and Education, Technical University of Liberec


Puni tekst: engleski pdf 170 Kb

str. 283-306

preuzimanja: 482

citiraj


Sažetak

U radu se utvrđuje uloga prekida kao ključne komunikacijske strategije koja je obilježila predsjedničke
debate u SAD–u 2020. godine. Pretpostavlja se da sudionici debata Donald Trump i Joseph Biden razumiju
koliko bi se određeni tipovi jezičnog ponašanja mogli pokazati učinkovitima te namjerno koriste specifi čnu
komunikacijsku taktiku kako bi postigli bolje rezultate i pridobili podršku birača. Neke od strategija kojima
su sudionici pribjegli bile su samo situacijske. Ipak, većina strategija identifi ciranih u ovom istraživanju
podosta se ponavlja, što samo po sebi predstavlja stil debatiranja spomenutih sudionika. U istraživanju
se također pretpostavlja da ponovljena kršenja ustaljenog procesa izmjene govornika, kao što su sustavni
prekidi, mogu promijeniti javnu percepciju političareva komunikacijskog stila, koji se u radu promatra kao
inherentnu komponentu političareva identiteta.

Ključne riječi

identitet govornika; predsjedničke debate; prekidi kao strategije; SAD; 2020.

Hrčak ID:

269783

URI

https://hrcak.srce.hr/269783

Datum izdavanja:

31.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 990 *