Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.2.325

Hitno prihvaćanje učenja na daljinu među studentima visokog obrazovanja tijekom pandemije COVID-19

Amila Pilav-Velić
Hatidža Jahić
Jasmina Okičić
Jasmina Selimović
Elvedin Grabovica


Puni tekst: engleski pdf 906 Kb

str. 325-379

preuzimanja: 339

citiraj


Sažetak

Trenutna studija istražuje kako stavovi prema digitalnoj transformaciji i osobnoj inovativnosti utječu na prihvaćanje hitnog učenja na daljinu u okruženju pandemije COVID-19. Pandemija je utjecala na sve aspekte društava diljem svijeta, uključujući visoko obrazovanje, a također je bila značajan poticajni čimbenik za digitalnu transformaciju visokog obrazovanja. Stoga je glavni cilj ovog rada istražiti čimbenike koji utječu na hitno prihvaćanje učenja na daljinu među studentima visokog obrazovanja u Bosni i Hercegovini (BiH). Rezultati prikazani u ovom radu izvedeni su iz istraživanja koje je provedeno među studentima visokog obrazovanja u BiH u razdoblju od travnja do srpnja 2020. godine putem otvorene web platforme. Studija je pokazala da je stav učenika prema digitalnoj transformaciji značajan čimbenik u prihvaćanju hitnog učenja na daljinu. Također, ocjena osobne inovativnosti pokazala se značajnim čimbenikom u prihvaćanju ove nove postavke učenja, tj. inovativniji učenici imaju veće prihvaćanje učenja na daljinu u hitnim slučajevima od učenika s nižim rezultatom osobne inovativnosti. Stoga ova studija ukazuje na potrebu promjene stavova prema korištenju tehnologije u obrazovanju. Time bi se povećala upotreba usluge učenja na daljinu te studentima pružila znanja i vještine za novo tržište rada.

Ključne riječi

osobna inovativnost; učenje na daljinu; digitalna transformacija; studenti; COVID-19

Hrčak ID:

269821

URI

https://hrcak.srce.hr/269821

Datum izdavanja:

31.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.040 *