Pregledni rad
https://doi.org/10.18045/zbefri.2021.2.381
Osnaživanje vodstva i ljudskih potencijala kroz poticanje inovativnog ponašanja u visokom obrazovanju
Shofia Amin
Amirul Mukminin
Rike Setiawati
Fitriaty Fitriaty
Sažetak
U eri četvrte industrijske revolucije, 4IR ili industrije 4.0, budući da je visokonapredna tehnologija uvelike zamijenila ljudske radove, mnoge proizvodne aktivnosti i roba i usluga morale su biti inovativne. Svrha ove studije bila je ispitati ulogu poticanja samoefikasnosti kao posrednika osnaživanja vodstva i inovativnog ponašanja kako bi se analizirala posrednička uloga afektivne predanosti između njih dvoje. Korištena je anketna metoda distribucijom online upitnika za 617 predavača u Indoneziji. Za istraživanje međuodnosa osnaživanja vodstva, jačanja samoučinkovitosti, afektivne predanosti i inovativnog ponašanja putem statističkog ispitivanja njihove međusobne povezanosti, primijenili smo softver Stata 13 za testiranje hipoteza. Rezultati su ukazali na značajan utjecaj osnaživanja vodstva na afektivnu predanost, poticanje samoučinkovitosti i inovativno ponašanje. Energiziranje samoučinkovitosti značajno je utjecalo na inovativno ponašanje, ali utjecaj obrnuto nije značajan. Postojao je neizravan učinak osnaživanja vodstva na inovativno ponašanje kroz poticanje samoučinkovitosti, ali afektivna predanost nije bila posrednik između osnaživanja vodstva i inovativnog ponašanja. Ovi nalazi su pokazali da bi predavači mogli stimulirati svoje inovativno ponašanje povećanjem svoje samoučinkovitosti kroz osnaživanje vodstva. Naši rezultati istraživanja ističu važnost poboljšanja inovativnog ponašanja, samoučinkovitosti i osnaživanja vodstva.
Ključne riječi
afektivna predanost; predavač; osnaživanje vodstva; poticanje samoučinkovitosti; inovativno ponašanje
Hrčak ID:
269823
URI
Datum izdavanja:
31.12.2021.
Posjeta: 1.200 *