Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/mt/2021.33.2.185

Doprinosi snimanja funkcionalnom magnetskom rezonancijom istraživanju tržišta: prepreke i perspektive

Maja Vujičić orcid id orcid.org/0000-0001-5017-9334 ; University of Rijeka, Faculty of Economics and Business
Bruno Grbac ; University of Rijeka
Vladimir Mozetič orcid id orcid.org/0000-0002-8838-5165 ; University of Rijeka, Faculty of Medicine


Puni tekst: engleski pdf 634 Kb

str. 185-203

preuzimanja: 505

citiraj


Sažetak

Svrha – Svrha je istraživanja utvrditi način korištenja funkcionalne magnetske rezonancije (fMRI) kao istraživačkog alata u neuromarketingu te analizirati sve važne elemente njegove provedbe, kao i definirati sve relevantne pojmove vezane uz neuromarketing i neuroznanost potrošača.
Metodološki pristup – Istraživanje je usmjereno na provođenje fMRI eksperimenta pa su korištene metode promatranja, anketnog ispitivanja i intervjuiranja.
Rezultati i implikacije – Analiziranjem svih koraka u provođenju fMRI eksperimenta i određivanjem načina na koji se provodi fMRI istraživanje definirane su prepreke te je utvrđeno što treba prevladati za nastavak daljnjih istraživanja.
Ograničenja – Brojna ograničenja uključivala su nedostatak adekvatne opreme i softvera, ogromne administrativne barijere te pronalazak stručnjaka osposobljenih za provođenje ovakve vrste istraživanja.
Doprinos – Istraživanje je kombiniralo teme osjetilnoga marketinga, neuromarketinga i društvenoga marketinga. Nadalje, istraživanje doprinosi raščišćavanju putova za ovakvu vrstu pristupa istraživanju u budućnosti kao novom trendu koji dolazi.

Ključne riječi

neuromarketing; neuroznanost potrošača; fMRI; društveni marketing; osjetilni marketing;

Hrčak ID:

270696

URI

https://hrcak.srce.hr/270696

Datum izdavanja:

12.1.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.295 *