Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.12.24.2

Erotski sadržaji u oglašavanju: vizualna pažnja i percepcija primjerenosti

Simona Bažantová orcid id orcid.org/0000-0002-0754-3898 ; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Eliška Štiková orcid id orcid.org/0000-0003-0440-2712 ; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Michal Novák orcid id orcid.org/0000-0001-7893-7774 ; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management
Daria Gunina orcid id orcid.org/0000-0002-4149-4962 ; Prague University of Economics and Business, Faculty of Management


Puni tekst: engleski pdf 530 Kb

str. 21-39

preuzimanja: 375

citiraj


Sažetak

Erotski se sadržaji u oglašavanju ponekad smatraju neetičnima ili provokativnima. U ovom‎ se radu istražuje kako konzumenti percipiraju erotske sadržaje u oglašavanju s obzirom na pokret oka ‎i subjektivni doživljaj primjerenosti. U radu se koristi metoda praćenja očiju za mjerenje vizualne pažnje ‎ispitanika, a podaci o subjektivnoj percepciji primjerenosti erotskih sadržaja odabranih reklama prikupljeni‎ su polustrukturiranim intervjuima. Rezultati ukazuju na to da postoji razlika između načina na koji‎ konzumenti gledaju reklame ovisno o percepciji primjerenosti. Ističe se važnost pažljivog odabira protagonista ‎s obzirom na ciljnu skupinu. Oglašivači bi također trebali obratiti pozornost na jačinu i sklad ‎erotskog sadržaja u odnosu na odabranog protagonista.‎

Ključne riječi

erotski sadržaji; oglašavanje; metoda praćenja očiju; intervjui; primjerenost; vizualna pažnja

Hrčak ID:

272183

URI

https://hrcak.srce.hr/272183

Datum izdavanja:

28.1.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.018 *