Professional paper
Stvaralačko učenje i neobične priče kroz eTwinning projekt Create with dice! (Unusual Europe stories)
Elena Kladarić
orcid.org/0000-0001-6024-6991
; Osnovna škola Horvati, Zagreb
Abstract
Novijim spoznajama o učenju dolazi se do zaključka kako je jedan od bitnih zadataka odgoja i
obrazovanja naučiti učenike misliti, tj. naučiti ih kako učiti. Stvarajući na zadanu temu, učenici
dolaze do rješenja pojedinih problema, a projektnom nastavom im se omogućuje samostalnost u
reguliranju i modificiranju učenja. Nastavnik je onaj koji može učenicima ponuditi metode pomoću
kojih mogu bolje pamtiti. Jedna od tih metoda, tj. tehnika pamćenja su neobične priče, čijom
uporabom se potiče razvoj asocijativnog mišljenja koje je preduvjet kasnijem formiranju funkcionalnog
znanja.
Keywords
projektna nastava; stvaralačko učenje; neobične priče; eTwinning
Hrčak ID:
273550
URI
Publication date:
1.3.2022.
Visits: 886 *