Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2021-9-1-04

FINANCIJSKA ANALIZA MIKROBLOGING PLATFORME TWITTER

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; Sveučilište Sjever, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.038 Kb

str. 26-34

preuzimanja: 158

citiraj


Sažetak

Twitter je izrastao u najveću i najutjecajniju mikrobloging platformu na svijetu. Najčešće se spominje u kontekstu političkog diskursa, ali svoje pratitelje imaju javne ličnosti iz svih područja društvenog djelovanja. Nakon četrnaest godina postojanja približio se granici zasićenja ukupnih prihoda i broja korisnika. Cilj je ovog rada analizirati financijski aspekt poslovanja mikrobloging platforme Twitter. Uz financijski aspekt poslovanja, neizbježno je analizirati korelaciju između financijskih pokazatelja i trenda broja korisnika koji stvaraju sadržaje na platformi. Twitter je visoko tehnološki razvijena korporacija, te stvara prihode iz prodaje oglasnog prostora kao i iz prodaje „big data“ podataka. Degresivnim rastom broja korisnika, smanjuje se rast broja poslanih tweetova, a time slabi interes oglašivača za suradnjom. Twitter su nalazi na prekretnici poslovanja.

Ključne riječi

ekonomija platformi; mikrobloging; nulti marginalni trošak; Twitter

Hrčak ID:

273752

URI

https://hrcak.srce.hr/273752

Datum izdavanja:

20.4.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 549 *