Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

AKTIVNO UČENJE U INTERAKTIVNOM ODNOSU SA SADRŽAJIMA IZ PRIRODOSLOVNO-MATEMATIČKOGA PODRUČJA

Maja Kovačević ; Osnovna škola Brajda, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 246 Kb

str. 7-15

preuzimanja: 6.703

citiraj


Sažetak

Uvesti mladoga čovjeka, a posebice dijete, u svijet znanstvenoga poimanja i razumijevanja procesa koji vladaju u prirodi i društvu odgovoran je i ozbiljan posao. To je primarni zadatak obrazovanja. Dijete od prvih početaka učenja treba, na njemu primjeren način, povezati sa sadržajima koje uči. To je moguće jedino u procesu aktivnoga učenja jer:

Ima stvari koje nećeš napraviti dok ih ne naučiš, ali ima i takvih koje nećeš naučiti dok ih ne napraviš.
Armenska

U tekstu je dan prikaz kako organizirati aktivno učenje u jednom “turbulentnom” i zahtjevnom nastavnom području kao što je to prirodoslovno-matematičko područje kojemu pripadaju nastava matematike, fizike, kemije, biologije i informatike. Zbog težine i složenosti sadržaja tih predmeta, a donekle i tradicionalno negativnoga stava prema tom području (ustaljeno je mišljenje da su matematika, kemija i fizika teške) nije lako zadobiti zanimanje
većine učenika i uključiti ih u aktivno učenje. Tražeći rješenje u iznalaženju novih oblika učenja profesori članovi prirodoslovno-matematičkoga aktiva osnovne škole “Brajda” u Rijeci u suradničkom radu sa svojim učenicima, za svoje učenike i njihove goste iz osnovnih škola grada, realizirali su projekt OTVORI VRATA ZNANOSTI. U sklopu projekta proveden je Dan prirodoslovlja, matematike i informatike tijekom kojega je uz primjenu novih strategija – metoda učenja učenik postavljen u interaktivan odnos sa sadržajima u njihovoj međupredmetnoj povezanosti.

Ključne riječi

Hrčak ID:

25156

URI

https://hrcak.srce.hr/25156

Datum izdavanja:

10.5.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.705 *