Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2021.2.3.75

Curenje ili promocija proizvoda?

Antonia Tomaš orcid id orcid.org/0000-0002-3363-1349 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 124 Kb

str. 75-84

preuzimanja: 384

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 170 Kb

str. 84-84

preuzimanja: 19

citiraj


Sažetak

Rad se bavi analizom kontrolirana curenja informacija u službi promocije proizvoda. Analiziran je proces lansiranja Appleova novog proizvoda iPhone 13. Mediji su dali velik publicitet ovomu svjetskom brendu. Forma je promocije u prvoj fazi upakirana u curenje proizvoda. Sam taj fenomen curenja izaziva, s jedne strane, nepovjerenje, a s druge, one poželjne strane, interes za nečim što u sebi nosi potencijalnu industrijsku špijunažu. Imajući u vidu velik interes javnosti za ovakvim promocijskim alatima, analizirali smo najvažnije tehnike curenja, ali i promocije proizvoda te odgovorili na temeljno pitanje: Je li riječ o stvarnu nekontroliranu curenju ili samo framingu (okviru) za uspješno povezivanje proizvoda s ciljnom javnošću?

Ključne riječi

curenje; promocija; publicitet; integrirana komunikacija; odnosi s javnošću (PR)

Hrčak ID:

274692

URI

https://hrcak.srce.hr/274692

Datum izdavanja:

30.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 755 *