Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2022-10-1-07

IMPLEMENTACIJA GAMIFIKACIJE NA PREDMETU PROGRAMIRANJE WEB APLIKACIJA

Petar Osterman orcid id orcid.org/0000-0002-8602-2627 ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Alen Šimec orcid id orcid.org/0000-0001-6715-861X ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 737 Kb

str. 55-63

preuzimanja: 297

citiraj


Sažetak

Angažiranost i motiviranost studenata u nastavi pokazalo se kao važan dio njihovog obrazovanja, koji dovodi do pozitivnog utjecaja na ishode učenja. Ovim istraživanjem tražio se odgovor postoji li razlika u rezultatima studenata u klasičnoj nastavi korištenjem sustava za upravljanje učenjem (eng. learning management systems) i studenata koji sudjeluju u gamificiranoj nastavi unutar istog sustava. Kao sredstvo za poboljšanje angažiranosti i motiviranosti studenata izabrana je gamifikacija, jer se metode i elementi gamifikacije jednostavno i dobro mogu uklopiti u bilo koji sustav za upravljanjem učenjem. U slučaju ovog istraživanja koristio se Moodle, iz razloga jer postoji veći broj dodataka koji se mogu koristiti za gamifikaciju. U studiji korištena je metodologija eksperimentalnog istraživanja rezultata studenata na kolegiju Programiranje web aplikacija kroz dvije akademske godine, 2017/2018 i 2018/2019. Dobiveni Rezultati studenata podvrgnuti su statističkim analizama korištenjem t-testova kako bi se procijenilo postoji li značajnija razlika između srednjih vrijednosti. Rezultati su pokazali da gamifikacija pozitivno utječe na zadovoljstvo studenata, ali i na povećanje motivacije prilikom izvršavanja zadataka, što je na kraju imalo za rezultat i bolje ocjene od studenata prethodne godine.

Ključne riječi

Gamifikacija; online učenje; Moodle

Hrčak ID:

275256

URI

https://hrcak.srce.hr/275256

Datum izdavanja:

7.3.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.135 *