Review article
DASKE KOJE ŽIVOT ZNAČE: MARKETINŠKA ANALIZA IDENTITETA KAZALIŠTA
Zvjezdana Penava Brekalo
Dinko Jukić
orcid.org/0000-0002-5595-4245
Abstract
U radu se prikazuje, raspravlja i analizira kazalište kao kultur- ni, sociološki i marketinški fenomen. Kazalište je promatrano s gledišta kulturna objekta, ali i s gledišta proizvoda i usluge kao marke. Polazi se od Griswoldove teorije prema kojoj kazalište pro- matramo kao kulturni objekt. Raspravlja se o Colbertovu modelu kulturna proizvoda i analizira se kulturni objekt kao predmet tržišne razmjene. Kazalište smo analizirali i prikazali kao kul- turni proizvod i kulturni simbol društva. Kontekst umjetnosti i kulture prikazuje se prema Kupareovu gledištu umjetnosti koji integriramo u kontekst teorije marke i izgradnje identiteta. Ciljevi su rada pružiti detaljan uvid i analizirati identitet kazališta. Za detaljnije analiziranje kazališta s marketinškoga gledišta korišten je Kapfererov model izgradnje identiteta marke. Kulturni objekt kazališta analiziran je na razini poruke i znaka. Doprinos rada očituje se u interdisciplinarnome pristupu analizi kazališta kao kulturnoga, sociološkoga i marketinškoga fenomena.
Keywords
identitet; kazalište; kultura; marka; umjetnost.
Hrčak ID:
278766
URI
Publication date:
3.6.2022.
Visits: 1.199 *